Bodo manjšine res ugonobile z vsem sprijaznjeno večino?

V tej noriji vlaka brez strojevodje vedno večkrat pomislim – kje je junak v parlamentu? Kdo bo povzdignil glas za pravice nas, bolj ali manj tihe večine? Slovencev, ne državljanov sveta. Moških in žensk, ne kodrlajsaste zmesi istospolnih, transspolnih, brezspolnih, nekrofilov… Ljubiteljev narave, kakršna je, ne vsiljevalcev agresivne ekologije. Junak, ki ga ne bo strah takojšnjega pogroma Murglam in Sorosu vdanih medijev, pa Antif (še pomnite obešanja lutk po Mariboru?) in ukradenega pravosodja. Ki bo rekel bobu bob ne glede na ceno, ki jo bo plačal…

Cena pa bo gotovo visoka. Kajti strpnost je ključna beseda tistih, ki želijo priti do popolne oblasti nad večino preko manjšin v skladu z učenji kulturnega marksizma. Slovenija 2040 mokrih sanj večine učiteljev in učencev FDV: na tleh te države nestrpnežev končno ni več, včeraj smo v Zgornjem Kašlju zadavili zadnjega. Naj živi strpnost!

Pa da mi ne bo kdo očital pretiranega pesimizma glede agende kulturnih marksistov, ljubkovalno jim rečem frankfurterji, čeprav so za ljudi objektivno veliko bolj strup kot kaj lahko prebavljivega. Agende, po kateri preko uzurpiranih izobraževanja in medijev ustvariš in podžigaš čim več manjšin, da skupaj preglasijo tiho, lažno obveščeno in zato pasivno večino. 

Konkreten primer

Konkreten primer spodbujanja manjšin in zatiranja večine je ljubljanski promet pod aktualnim županom in njegovim vdanim slovenskim arhitektom. Le ta očitno upa, da so bo zapisal v zgodovino mesta kot sila pomemben. Z avtom je vedno teže in zamudneje priti v ljubljanski center in tam pustiti vozilo za opravke. Ulice, ki so jih pred desetletji besno širili za večjo prehodnost, danes iz nasprotnega razloga besno ožijo.

In tako brez kakega obveščanja lokalne javnosti in na spodbudo dveh priseljenih arhitektov že od zgodnje pomladi intenzivno ožijo. Prilagajajo potrebam kolesarjev izjemno frekventno Vodnikovo cesto, vzporedno vpadnico ljubljanski ključni žili, Celovški. Očitna cilja: čim manj parkirnih mest in čim manjša pretočnost. Morebiti načrtovalec (menda s pomočjo evropskih sredstev) predvideva v nekem trenutku celo enosmeren promet za motorna vozila… Da bodo le kolesarji srečni. Nekaj podobnega kot parada ponosa, ženske kvote v upravljanju in dan gibanja za podnebno pravičnost.  Kdaj ste videli nazadnje policaja, ki bi vsaj ustavil in nadrl kolesarja, ki divja po »fusgengerci«, kaj šele oglobil?

Z enega konkretnega na drugo. Kaj agitatorjem in preprostežem res ni jasno, da Človeka ogroža predvsem eksplozija prebivalstva in s tem pritisk na invazijo najbolj agresivnega dela neizobražene revščine v bogate države?Pa morda še bolj povsem nenadzorovan in avtonomen razvoj umetne inteligence. Ta utegneta svoje napraviti v dveh, treh desetletjih, ne pa v stoletju, kot ga kriče pripisujejo globalnim spremembam objektivno nedefiniranega izvora. Človeškega ali zgolj cikličnega?

Le še ena končna v razmislek, splošna. Nekaj mi namreč nikakor ne gre v račun, nekomu pa vendarle mora biti jasno. Kako hudiča je mogoče, da so se v zadnjih dveh desetletjih tako odlično uskladili nekompatibilni interesi. Tisti peščice novodobnih Krezov, ki si žele optimizirati trge in prodajo dobrin in uslug. Pa omenjenih preprostežev in rovarjev, ki prisegajo na enake želodce v imenu naukov Marxa ali Kristusa (po interpretaciji današnjega Frančiška). Ter končno verskih fanatikov religije sovraštva v zadnjih dveh desetletjih tako odlično uskladili?

Marko Oblak